Overzicht modules

Ontdek enkele mogelijkheden

Het FoodDESK beheersysteem is een ZEER uitgebreid pakket waarbij het onmogelijk is om alle functionaliteiten per module op te lijsten. Hieronder kan u een beknopt overzicht terugvinden van de mogelijkheden. Indien u vragen heeft of u wil een demo aanvragen, gelieve ons dan even vrijblijvend te contacteren.

Recepturenbeheer

Recepturen beheren? Dat doe je via uw vertrouwde PC of laptop.
Het FoodDESK recepturensysteem is gekoppeld aan de FoodDESK databank met meer dan 200000 technische fiches van 1000-den fabrikanten. Hierdoor kan u in minder dan 2 minuten de allergenen, ingrediënten en voedingswaarden berekenen van een eigen bereiding!

01
  • Overzichtelijk controlepaneel
  • Opgebouwd volgens de laatste technieken

Autocontrole (HACCP)

FoodDESK autocontrole is een zeer uitgebreide takenbeheersysteem waarbij rapporten zoals schoonmaakplan, temperatuurcontrole, ongedierte, attesten, etc automatisch aangemaakt worden.

02
  • Taken zelf gemakkelijk beheren en toewijzen
  • Gekoppeld aan tal van partners (tempco/ongedierte)

Ingangscontrole

Scan via onze APP uw facturen of leveringsbonnen in van eender welke leverancier en automatisch worden alle gegevens in het FoodDESK beheersysteem geïmporteerd. Aangezien deze artikelen automatisch gemarkeerd worden als "favoriet" kan u snel uw recepturen ingeven en hoeft u uw grondstoffen niet te zoeken uit +200000 technische fiches (binnenkort beschikbaar).

03
  • UNIEK concept
  • Wees in orde met de tracering
  • Tal van voordelen!

Kostprijsberekening

Maak regelmatig gebruik van onze kostprijsberekening en verdien uw investering gegarandeerd terug! Doordat alle aankooptarieven worden geïmporteerd (zie hierboven) hoeft u deze tarieven niet meer manueel in te geven. Met één klik op de knop ziet u alle verlieslatende producten/gerechten en kan u hierop anticiperen (binnenkort beschikbaar).

04
  • Alle onkosten zijn hier in vervat
  • Bepaal uw bruto winstmarge

Productielijsten en planning

Maak gemakkelijk voor de volgende dagen in uw backoffice (PC) productielijsten aan en wijs deze taken toe aan werknemers. Dit systeem is alsook gelinkt met voorraadbeheer en tracering (binnenkort beschikbaar).

05
  • Overzichtelijke agenda
  • Onbeperkt aantal productielijsten

Voorraadbeheer

Met één klik op de knop kan u een overzicht bekijken van alle producten die u op dat moment in voorraad heeft. Zo heeft u meteen ook een beeld welke producten er binnenkort gaan vervallen en kan u hier op anticiperen.

06
  • Voorraadcontrole is kinderspel
  • U komt niet voor verrassingen te staan

Bestelsysteem

Via het beheersysteem kan u eenvoudig uw bestellijsten doorsturen naar uw vertrouwde leveranciers. Er bestaat zelfs de mogelijkheid om deze bestellingen in realtime door te voeren binnen het bestelsysteem van deze leveranciers.

07
  • Geen fax of antwoordapparaten meer
  • Bevestiging in realtime

Menuplanning

Speciaal voor de grootkeukens en horecazaken hebben we een menukaart creator geïmplementeerd waarbij u menukaarten per dag of per week kan aanmaken en deze zowel webbased als op papier (PDF) kan tonen aan uw klanten.

08
  • In orde met de allergenendeclaratie
  • Ongelimiteerd aantal menukaarten

Aparte backoffice en werkpaneel

U kan het best via uw vertrouwde PC of latop alle taken, recepturen, productlijsten,etc beheren. Het keukenpersoneel op de werkvloer kan vervolgens via een touchscreen of iPad deze (productie)taken raadplegen en kan men alsook non-conformiteiten ingeven en aan temperatuurcontrole/ingangscontrole doen.

09
  • In orde met GDPR (alles afgeschermd)
  • Automatische aanmaak rapportages

Digitale allergenenkaart

Speciaal voor de HORECA en RETAIL hebben wij EasyBUTLER ontwikkeld. Een digitale allergenen-/menukaart voor uw klanten/gasten om snel te filteren op allergenen, rechtstreeks en anoniem feedback te geven aan de handelaar/uitbater en zelfs op locatie bestellingen door te voeren (enkel horeca). EasyBUTLER zit GRATIS inbegrepen in het BASIC pakket (!)
Meer info kan u terugvinden via www.easybutler.net

10
  • Steeds 100% in orde met de allergenendeclaratie
  • Uw personeel kan hier naar verwijzen
  • Vele andere voordelen!

GRATIS Allergenenkaart.be

Alle voedings- en horecazaken kunnen GRATIS een allergenenkaart aanmaken via deze portaalsite. De bedoeling is enerzijds om uw personeel te ontlasten van vragen over allergenen en anderzijds uw klanten de gelegenheid te geven om reeds op voorhand te bepalen wat ze al dan niet mogen eten. Meer info: www.allergenenkaart.be/formules/

11
  • Persoonlijke pagina met foto en info
  • Gratis reclame voor uw zaak

Outputs

Met FoodDESK kan u zelf kiezen hoe u de allergenen en voedingswaarden wil tonen aan uw klanten via niet minder dan 8(!) kanalen. Ook voor grootkeukens, grote cateraars en ziekenhuizen (controle techn.fiches) werd een oplossing voorzien.

12
  • Talloze mogelijkheden
  • U beslist hoe u te werk wil gaan

Koppelingen met partners

FoodDESK is een 'open' systeem en kan gemakkelijk gekoppeld worden met andere partijen. Zo hebben wij reeds 10-tallen koppelingen lopen met kassasystemen, weegschalen, systemen van derden (webwinkels, ERP-systemen,..)

13
  • Slechts eenmaal data ingeven
  • Deze data wordt overal geupdate

FoodDESK - DE TOTAALOPLOSSING

voor elke handelszaak, uitbating of grootkeuken

TOP