Speciaal voor de HORECA, de detailhandel en de retailsector hebben een voor-ieders-wat-wils oplossing ontwikkeld. Wil u snel in orde zijn met de allergenenwetgeving, met de voedselveiligheid EN meer omzet genereren door aan kostprijsberekening te doen (incl. marketing)? Dan is FoodDESK de geknipte partner. Maak van een last (de wetgeving) een deugd!
EasyBUTLER is een app waarbij uw klanten via de smartphone uw ALLERGENENKAART kunnen raadplegen, kunnen filteren op allergenen en discreet FEEDBACK kunnen geven. Meer info kan u terugvinden via www.EasyBUTLER.be
01Recepturen beheren? Dat doe je via uw vertrouwde PC of laptop.
Het FoodDESK recepturensysteem is gekoppeld aan de FoodDESK databank met meer dan 200000 technische fiches van 1000-den fabrikanten. Hierdoor kan u in minder dan 2 minuten de allergenen, ingrediënten en voedingswaarden berekenen van een eigen bereiding!
FoodDESK autocontrole is een zeer uitgebreide takenbeheersysteem waarbij rapporten zoals schoonmaakplan, temperatuurcontrole, ongedierte, attesten, etc automatisch aangemaakt worden.
03U kan het best via uw vertrouwde PC of latop alle taken, recepturen, productlijsten,etc beheren. Het keukenpersoneel op de werkvloer kan vervolgens via een touchscreen of iPad deze (productie)taken raadplegen en kan men alsook non-conformiteiten ingeven en aan temperatuurcontrole/ingangscontrole doen.
04Met FoodDESK kan u zelf kiezen hoe u de allergenen en voedingswaarden wil tonen aan uw klanten via niet minder dan 8(!) kanalen. Ook voor grootkeukens, grote cateraars en ziekenhuizen (controle techn.fiches) werd een oplossing voorzien.
05FoodDESK is een 'open' systeem en kan gemakkelijk gekoppeld worden met andere partijen. Zo hebben wij reeds 10-tallen koppelingen lopen met kassasystemen, weegschalen, systemen van derden (webwinkels, ERP-systemen,..)
06voor elke handelszaak, uitbating of grootkeuken